Kings Island - Reisverslag uit West Chester, Verenigde Staten van Sjoerd Zwartkruis - WaarBenJij.nu Kings Island - Reisverslag uit West Chester, Verenigde Staten van Sjoerd Zwartkruis - WaarBenJij.nu

Kings Island

Door: Sjoerd

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

05 Juni 2006 | Verenigde Staten, West Chester

Dit was een vliegensvlugge week, dus dan weet je wel weer hoe het was….. mooie week dus! Maandag begon ie dus met een vrije dag, Memorial day is niet zo bijzonder hier, het enigste is dat Bush een toespraak houdt en alle Amerikanen nieuwe spullen gaan kopen….. dus mooi de tijd om een beetje zwemmen en slapen @ het zwembad. Bleven er slechts 4 dagen over om te werken. Woensdag zowaar contact met school en dat zit allemaal wel goed, het punt is ook al min of meer bekend dus dat is ook wel makkelijk! Ook weer een softball match @ woensdag avond/ nacht. Het was eigenlijk een late wedstrijd om 10:10 maar dit was uitgelopen tot ruim na elven. Maar het lijkt zo te zijn hoe later we spelen hoe beter. Wat dus weer leidde in een zeer goede match we wonnen dan ook verdiend met 18-10. Zelf was ik ook weer in goede vorm, met 2 runs gedeelde topscorer, mede omdat ik sneller ben dan iedereen denkt verras ik menig tegenstander door eerder bij het eerste honk te zijn dat ze verwachten. Vervolgens willen ze mn route blokkeren maar dan loop ik gewoon hard door en springen ze vanzelf terug en krijg ik het honk (van de Blue, terwijl ze een rood shirt aanhebben)omdat zei een overtreding maken….. wel makkelijk dus. Helaas nog maar een wedstrijdje in deze competitie maar er zijn al weer plannen om na deze serie in een andere competitie verder te gaan.

Ook mijn cube is inmiddels klaar voor het WK met de diverse vlaggen en banners, dus het WK kan wat mij betreft ook beginnen, als het goed is deze week nog even een poule opzetten, zodat het hier wat meer gaat leven.

Zaterdag het geplande bezoek aan Kings Island volbracht. Het was eerst de bedoeling dat we met wat meer mensen zouden gaan maar aangezien deze of in Florida waren of een trouwerij hadden ging ik uiteindelijk alleen met Matt. Maar natuurlijk niet voordat we hadden ontbeten @ Wafelhouse, wel zonder wafels maar dat maakt niet uit :). Vervolgens het park in en begonnen bij de achtbanen, tot onze grote verbazing was het nog niet druk, waarschijnlijk omdat het vrijdag regende en alle abonnement houders het weer eerst wilde afwachten, Zaterdag was het dus wel lekker, met een graad of 30! Eerst dus maar is in de oudste houten achtbaan van het park waar we precies 0 minuten in de rij moesten staan. Na dat snelle ritje de nieuwe Italian Job getest, midden in de achtbaan nog een vuurgevecht en een schietpartij, voordat deze weer verder ging, wel origineel bedacht! Natuurlijk ook de nodige wateratraties getest en daar totaal nat van geworden, omdat we het wel terecht vonden dat andere mensen ook nat moesten worden maar een hele haggel Tokens gekocht, waarmee je de sproeiers kunt bedienen en andere mensen in de attractie nat kunt maken. Naar ook nog in een achteruit achtbaan, nog wat kleinere, en de langste houten achtbaan die er is, met looping, gereden te hebben, was het tijd geworden om naar het waterpark te gaan vooral de grote gekantelde trechter werkte goed!!! Met een 4 persoons Tube eerst naar beneden gegooid worden en dan bijna over de kop gaan…… Daarentegen ging het wakeboarden ging me minder goed af en na luttele seconden lag ik alweer in de exit bak :@.

Alles bij elkaar wel een puik park, zeker een aanrader! Vervolgens kon het natuurlijk niet zo zijn dat het al afgelopen was daarom naar Jungle Jims gereden en eindelijk La Chouffe gekocht, tevens wat Hofbrau en Bitburger die wel koud waren zodat we La Chouffe even konden koelen. Ook nog wat eten onderweg gehaald. Dus dat was weer helemaal goed!

Vandaag niet veel noemenswaardig gedaan, alleen natuurlijk weer een beetje zwemmen, slapen en het standaard gedoe………..

• 08 Juni 2006 - 19:56

Jo:

Weer een ervaring rijker. Hoge snelheden bereikt en dit keer niet in een vliegtuig. Een waterrat ben je dus niet.(van wie heb je dat?) Heb je nog kans op een prof plaats in een of ander sofbal team? Als je nu al punten maak hoe gaat het dan als je in een echt trainings kamp bent geweest.
    Of start je hier een team?

Het gaat je goed de laatste weken in de USA.

• 11 Juni 2006 - 12:04

Theo En Gerri:

Hallo Sjoerd,

Daar zit ik dan onder de parasol in het bloedhete Grave(ja. echt waar!) met mijn laptop. Moest er echt even voor gaan zitten, want we liepen ver achter wat het lezen van jouw belevenissen betreft.Maar wel de moeite waard, want je hebt een prettige en grappige schrijfstijl.
    Alhoewel ....een zekere Tiem heeft wel een beetje gelijk dat het soms lange "veramerikaanste" zinnen zijn!!!
    `n Teken dat `t tijd wordt dat je terugkomt!!!
    Tja Sjoerd en je blijft het maar druk hebben met eten-drinken-
    softball-trips maken-truck rijden-kayakken-truck repareren-theater bezoeken-de meest vreemde attractieparken bezoeken enz....o ja..en ook nog werken en uitvindingen op je naam schrijven!!geweldig toch!
    Maar we missen wel iets...hoe zit het met de meisjes.....of hebben ze die daar niet???????

Met ons gaat het prima. Theo is nog steeds!! in de Hamstraat bezig.Badkamer van beneden weer naar boven verplaatst, maar hij zegt dat hij nu echt klaar is!!!!!!! We hebben het nog niet verkocht! Misschien iets voor jou als je terug bent!!!!Nou Sjoerd het zit er bijna op voor jou.Dat zal afkicken worden!!
    Goede terugreis gewenst en tot dan...
    Groetjes vanaf de warme Maasboulevard!!

• 11 Juni 2006 - 12:52

Nog Even .........maasboulevard Grave:

Och, hier ben ik nog even....had net vergeten te melden dat we de fotoreportage op de Spaces msn-site
    zo goed vinden.
    Geeft een idee van jouw leefwereld aan de overzijde van de oceaan!!