Nog maar een weekje :( - Reisverslag uit West Chester, Verenigde Staten van Sjoerd Zwartkruis - WaarBenJij.nu Nog maar een weekje :( - Reisverslag uit West Chester, Verenigde Staten van Sjoerd Zwartkruis - WaarBenJij.nu

Nog maar een weekje :(

Door: Sjoerd

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

19 Juni 2006 | Verenigde Staten, West Chester

Nu is het moment daar dat ik hier een van de laatste berichten neer ga zetten, wel een beetje vreemd maar toch.....

Uiteraard, hoe kan het ook anders deze week weer met de meest uiteenlopende zaken bezig gehouden. Op het werk gestart met het opzetten van nieuwe programmatuur zodat we ons op pneumatisch gebied sterk kunnen verbeteren, als het allemaal gaat werken tenminste. Verder was het de laatste dag dat de big boss tegelijkertijd met mij op het werk was dus ook alvast even het een ander met hem besproken in het begin van de week. Vervolgens naar het werk uiteraard uitrusten/ genieten onder het genot van zon, zwembad en alles wat daar bij komt kijken. Maar op sommige dagen ook weer niet omdat er nog steeds het een en ander geregeld moest worden. Op woensdag natuurlijk weer de beruchte softball wedstrijd. En ook vandaag geschiede het wonderbaarlijke weer, het orakel van West Chester, (om maar in Vigo Waas termen te blijven) was weer los en speelde weer een puike wedstrijd, wederom wat runs bij elkaar weten te sprokkelen alleen was het de tegenstander, die gemiddeld 2x zo groot, 2x zo breed en 4x zo zwaar als mij was die het net iets beter deed waardoor we verloren, we moesten natuurlijk ook niet te goed gaan worden want dan is het ook zo eentonig, resumerend een ingecalculeerde kleine nederlaag. Donderdag op pad gegaan om een i-Pod te gaan kopen en aangezien de filevorming zelfs hier enige vorm aan begint te nemen deed ik over een paar mijl een goed halfuur maarja je moet er iets voor over hebben. Natuurlijk had ik weer een mannetje meegenomen want ik weet inmiddels dat je hier altijd voor verrassingen komt te staan. Als student krijg je namelijk nog een 10% extra korting op deze gadgets en aangezien dat nooit weg is wilde ik dat dus gaan proberen maar helaas accepteerde ze geen trans-Atlantische studenten kaarten. Daar had ik natuurlijk al enigszins op gerekend en daarom maar Joe’s studentenkaart (die al 3 jaar geen student meer is gebruikt), geen vuiltje aan de lucht en ik mn korting binnen.

Vrijdag was natuurlijk weer de grote dag, NL – Ivoorkust, ik had mooi extra lange pauze gekregen om die wedstrijd te bekijken en dat kon ik natuurlijk niet laten schieten, genoten dus, alhoewel.... Ook de WK poule loopt nog steeds en de meest onwetende personen staan gewoon op de eerste plaatsen…. Maar als favoriet moet ik mn rol toch enigszins waar maken en mede door Dickie Dick Advocaat gaat het weer de goede kant op. Ook was het weer betaaldag dus na even flink gecasht te hebben een bezoekje aan Jungle Jims gebracht om de voorraad Bitburger & St. Pauli verder te verkleinen. Om vervolgens gezellig op het terras wat van deze aanwinsten te nuttigen.

Maar ook zaterdag moest er weer gewerkt worden, ja het blijft druk de orders voor developers blijven binnenstromen, daarom is dit ongeveer het beeld binnen Rite Track nu: http://video.google.com/videoplay?docid=6304687408656696643&q=developers . Ja zo goed gaat het nu met de industrie, tot april vol, eigenlijk niets meer mogen verkopen, kortom werk zat......

Dat was het wel weer zo ongeveer van de week nog allerlei activiteiten, vrijdag avond afscheidsfeestje en dan volgt er waarschijnlijk vrijdag of zaterdagochtend nog een laatste bericht(je) vanuit Amerika, dan is het wat dat betreft over vanaf deze kant van de oceaan.......

Sjoerd

  • 19 Juni 2006 - 19:09

    Rob:

    Hey relaxed bedrijf als dat zo gaat!
    Mooi ook dat alles goed gaat in de VS. Zal wel weer wennen worden voor je hiero denk ik.. Maar daar heb je natuurlijk ook geen straten die helemaal oranje kleuren dus dat compenseert het wat. Trouwens hier is het slechte weer ook over dus dat komt wel goed.

    In ieder geval dan een goede terugreis gewenst, groeten vanuit NL!

  • 23 Juni 2006 - 20:00

    Noeky:

    aaaaaaaaahhhhhhhhh
    geen DEVELOPERSSSS :S
    wor kei gek, haha, blijft in je hoofd hangen en is nog grappig ok, ken je een dikke hit van maken :D
    noeky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, West Chester

Sjoerd
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 24517

Voorgaande reizen:

28 Januari 2006 - 25 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: