Kort bericht - Reisverslag uit West Chester, Verenigde Staten van Sjoerd Zwartkruis - WaarBenJij.nu Kort bericht - Reisverslag uit West Chester, Verenigde Staten van Sjoerd Zwartkruis - WaarBenJij.nu

Kort bericht

Door: Sjoerd

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

12 Juni 2006 | Verenigde Staten, West Chester

Dit keer eens een kort bericht, dit had ik al die tijd nog niet gedaan dus daarom vind ik het nu wel veroorloofd! Uiteraard ook deze week weer van alles beleefd (het begint een beetje standaard te worden :S). Op het werk de hele week voor Philips gewerkt dus de ontwerpen die ik heb gemaakt zijn over een paar maanden in NL te bewonderen, dus dat is wel grappig. Dat heeft me eigenlijk zo wel de hele week bezig gehouden. Deze week was er helaas geen softball wedstrijd want we waren vrij geroosterd. Daarentegen heb ik nog wel even een WK pool opgezet op het werk maar omdat de Amerikanen over het algemeen nog nooit van een gelijkspel hebben gehoord hebben we voor de 1ste ronde maar een veredelde toto gemaakt. De 2de ronde zoals ze hier wel kennen gewoon play offs invullen. 5 dollar inzet en spelen maar! Helaas denken er veel dat het te moeilijk is en doen daarom niet mee, maar als het goed is hebben we toch al rond de 100 dollar in de pot!

Verder was het in de avond (natuurlijk) mooi weer dus weer goede gelegenheden om na het (vermoeiende) werk lekker @ het zwembad in slaap te vallen). Helaas was het dit weekend weer wat minder, maar aan ieder nadeel zit weer zn voordeel, nu zelfs 2!

Het eerste is dat het gunstig is dat top terrorist Al Zarquawi dood is want nu is de benzine geen 2.989 dollar per gallon maar 2,709, van mij mogen er daar nog wel meer terroristen dood gaan, wat een persoon voor invloed heeft op de olieprijs....!!!

Zaterdag nog gewerkt en nog even wat nieuwe electronica gespot en muziek gekocht. Om zondag toch op tijd op te staan en natuurlijk om 9:00 uur in de morgen NL te gaan kijken, das wel vreemd moet ik zeggen, De amerikanen hebben het vooral over termen als: "Orange Crush", "Robben Show", " Orange Army","Mathiesen", Holland en The Netherlands willekeurig door elkaar en ze vinden het onbegrijpelijk dat Seedorf, Makaay, Huntelaar & Davids er niet bij zijn. Wel zijn ze van mening dat team USA van Tsjechie gaat winnen, maar ik moet dat nog zien :).

Vervolgens nog een flink stuk getruckt om een wat (waarschijnlijk) laatste inkopen te doen, toch wel raar maarja helaas komt aan alles een einde dus ook hieraan :S. De zondag was dus ook weer nuttig besteed!

Nu is het stiekem toch nog lang geworden maarja daar kan ik ook niet veel aan doen :).

Buenos Dias..........

• 12 Juni 2006 - 09:33

Noeky:

Heeey sjoerdjuh!!
    echt gaaf wat je allemaal meemaakt joh, heb genote van je verhalen!!!
    succes met stage (heb je al in de pocket :D) en geniet dr van in de USA!!!
    spreek je op msn!!
    noekyxxx

• 17 Juni 2006 - 09:29

Bennie Kale Panter:

He Kerel

Het schiet al op he
    nog een paar fijne weekjes en tot snel in het beloofde land ;-)

Kale Panter